Medarbejder til Sekretariatets arbejde med Ærø Kommunens Intranet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at løfte mulighederne for intern kommunikation i Ærø Kommune?

Har du lyst til at arbejde med udvikling og drift af kommunens intranet?

Har du de rette kompetencer, så er det måske dig vi leder efter?

Vi søger en kollega, der vil stå i spidsen for drift, vedligehold og udvikling af kommunens intranet – i samspil med ledere og medarbejdere i organisationen. Der er tale om en 2-årig projektstilling på 8 timer ugentligt fra den 1. januar 2024 eller snarest derefter.

Om jobbet:

  • Drift og vedligehold af Ærø Kommunes Intranet (Colibo)
  • Løbende kontakt til Colibo’s supportteam
  • Undervise nye og nuværende medarbejdere og ledere i brugen af intranettet
  • Facilitere små workshops i organisationens forskellige afdelinger
  • Sikre at Ærø Kommunes intranet udvikler sig i forhold til tiden og de ønsker og behov, som medarbejdere og ledere har

Du får en arbejdsdag med skiftende indhold og fokus.  Du kommer til at veksle mellem at drifte platformen, hjælpe medarbejdere og ledere med evt. udfordringer, men du kommer også til at arbejde i et mere overordnet fokus med emner som on-boarding, digital trivsel og medarbejdertilknytning.

Om dig:

Det er en fordel, at du har kendskab til at arbejde med intranet – gerne Colibo - og lyst til at arbejde med mennesker, da du vil være i kontakt med mange forskellige funktioner og fagligheder.

Derudover har du:

  • Evnen til at arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst samtidig med, at du har gode samarbejdsevner
  • God projektorienteret tilgang til arbejdet og kan skabe overblik og struktur samt sætte mål og retning
  • Stærke kommunikative kompetencer både skriftligt og mundtligt og et godt humør.

Du skal du kunne arbejde proaktivt og opsøgende i forhold til at sikre engagementet og udviklingen af Ærø Kommunes Intranet.

Vi tilbyder en spændende specialistfunktion i et miljø med gode kollegaer og mulighed for personlig og faglig udvikling.

Om os:

Du bliver en del af afdelingen Sekretariat og Borgerservice, der har medarbejdere fordelt på 4 teams; Sekretariatet, Vielsen, Borgeservice og Pedel & Rengøring.

Din fysiske placering bliver i Sekretariatet, hvor vi arbejder med både intern og ekstern kommunikation via forskellige kanaler.

Løn og ansættelsesvilkår:

Der er tale om en 2-årig projektstilling på 8 timer ugentligt med tiltrædelse 1. januar 2024 eller snarest derefter.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse.

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariats- og borgerservicechef Anne Bille på tlf. 63525005 eller mail amb@aeroekommune.dk

Ansøgningsfrist: 7. december 2023

Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt 18. december 2023.

Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og eventuelle yderligere dokumenter.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=81609039)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ærø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Ærø Kommune, Statene, 5970 Ærøskøbing

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949114

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet